.?


Det är okej för dig att säga och bestämma vad som är rätt eller fel för mig. Men när det kommer till dig.. skulle jag säga vad jag tycker är rätt och vad som är fel av de du gör. Skulle du aldrig lyssna. Jag är bara jag. Jag är bara 15 år. Hur skulle jag kunna säga till dig som är vuxen vad som är fel och vad som är rätt. Du kanske inte märker att jag har förändrats. Men om du gör de så tror du säkert att det är mina vänner som har ändrat mig. Fel. Det är jag och det är du, tror inte att det är någon annan än du och jag som har gjort mig till den jag är. Mina vänner förstår mig dom stöttar och lyssnar när jag vill prata och dom fattar dom signaler som jag gett till dig. Varför är det så att alla fattar men inte du?


Kommentarer
Postat av: caroline som du älskar mest i hela världen

det är rätt helenus finus <33333

2009-12-29 @ 10:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0