Kvällen

Kan ju inte säga att jag tycker att kvällen var lyckad vi satt hemma hos caroline i hennes kök och garva..

Började med att dom kom till mig,  caroline och emma tjatade om att dom ville ha popcorn så då gjorde vi de, sen skulle vi gå till OK, men dom han stänga innan vi han dit så vi gick hem till Caroline (vill inte bli kallad carro)..
juste när vi skulle gå så frågade pops vad vi skulle köpa, så jag sa vet inte eftersom jag inte visste.. då ropar Anna "nej småtjejerna ska ut och RÖKA!"  tack så jätte mycket anna.
 Så när jag kmr hem säger min kära far "du luktar rök?!" 
jag "aha okej"
"har du rökt?"
"nej."
"har Caroline rökt?"
"nej eller jo..?"
"jaha."
Ofta jag luktade hade inte rökt Carro (förlåt) rökte en cigg och jag märkte inte äns när hon gjorde de.. dumma gubbe säger att jag luktar för att han tror att jag ska erkänna något som inte hänt..?    Fattar inte hur dumma föräldrar verkligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0